Klachten
Bij Deco19 streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren en een uitstekende klantenservice te bieden. Mocht je onverhoopt een klacht hebben, dan horen wij dat graag, zodat we deze snel kunnen oplossen.
Klachtenindiening:
Als je een klacht hebt over je bestelling of onze producten, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Je kunt je klacht indienen via:
- E-mail: info@deco19.nl
- Telefonisch: 085-40 11 078
Vermeld altijd je bestelnummer en een gedetailleerde beschrijving van je klacht.
Behandeling van je klacht:
Wij streven ernaar om je klacht binnen 7 werkdagen te behandelen en je een oplossing te bieden. Mocht de klacht meer tijd nodig hebben om op te lossen, dan houden wij je uiteraard op de hoogte van de voortgang.
Geschillen en Bemiddeling via WebwinkelKeur:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@deco19.nl. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Je kunt dit doen via de volgende link:
WebwinkelKeur Geschillenbemiddeling